pirmadienis, gegužės 24, 2021

Influenceris inžinierius Mark Rober

Atėjo laikas palikti įspaudą savo bloge apie blogerius. Na, gal tiksliau apie "influencerius", kurie šiais laikais labai stipriai veikia mūsų jaunimą (jaunimas, turiu omenyje, tai žmogus, kuris dar nesijaučia senas).

Aš linkusi stebėti lietuviškus influencerius, nes man paprasčiau suprasti, paprasčiau 'pagauti' apie ką jie ir t.t., bet mūsų vaikai nebežiūri lietuviškų *žvaigždučių*, jie stebi anglų kalba paleistus įrašus, kur vienoks ar kitoks turinys tėvams gali patikti ar nepatikti. Nebūtinai visi blogeriai ir vlogeriai turi gerą turinį. Mano blogas - aišku - kad geras, nes jis skirtas siauram ratui žmonių, kurie mane pažįsta ir kam įdomu ką aš veikiu, ar kuo mes gyvename. Bet ne visi tokie geri kaip mano. Tai tie, kurie ne tokie geri, jų taktika yra visokios keistos mimikos, garsiai išreikštos emocijos, reklamos ir pan. Kiti vlogeriai/blogeriai savo viliojimo taktika pasireiškia tyčiodamiesi iš kitų tokių pačių kaip jie, kas dažnai pavyksta jiems gana neblogai, nes toks dalykas neturi pabaigos, vis atsiranda tai keistų foto, tai keistų video, kur kas nors apsikvailina patys to nenorėdami, o tai yra duona tokius perliukus renkantiems influenceriams. Tokius aš iš tolo praleidžiu ar apeinu dideliu ratu.

Kai kurie vaikai dabar jau nebenori stoti į universitetus, nes į galvas yra prikišta tiek info apie galimybes jaunam užsidirbti pirmą melejoną kuriant nebūtinai kokybišką turinį, kad dažniausiai pasiklysta vaikai savo svajonėse, o tėvai neturi tiek galių juos perkalbėti.

Bet, noriu parekomenduoti žiūrėti gana neblogą turinį turintį influencerį @Mark Rober, kurį yra pamėgę mūsų vaikai. Man vis siūlė Mantvydas pažiūrėti, bet aš ilgai spardžiausi, kad nenoriu! Bet jis mane tikino, kad man turėtų patikti! ;) Ok, galvoju, nu rodykit... Ir man labai patiko!

Aš sutinku, kad tokie influenceriai būtų sekami Man tikrai negaila laiko stebint jų sukurtus filmukus, nes tai nenuobodūs, netgi įdomūs, o dažnai ir naudingi bei prasmingi pamokymai, susieti su mokslu, ekologija, paremti bandymais bei paįvairinimui šiaip linksmais jo kuriamais žaidimais ir išradimais.

Taigi, ačiū vaikams, kad užrodė šį vaikiną, o nusprendžiau parekomenduoti jį pažiūrėti po tokių jo video kaip šiukšlinas vanduo išvalomas iki geriamo vandens, ar kaip jis Bilą Geitsą vaišina bemėsiu burgeriu ;)

Aš tikiu, kad mokslo prasme yra ir geresnių šaltinių pažiūrėti apie visa tai, bet čia aš randu labai smagiai pateiktą rimtą medžiagą nelabai rimtai. Užsiprenumeravau jo kanalą :) Voila!






0 komentarai (-ų) :

Rašyti komentarą