ketvirtadienis, spalio 18, 2012

Įrašas apie nusmukusias kelnes

Dvi dienas namie buvo karo stovis. Kovojau su savo vyru, kad nusipirktų kelnes pačias nuostabiausias pasaulyje... kažkaip reikėjo man sugalvoti kaip jas tinkamai apibūdinti, kad jis tų kelnių užsimanytų... Aš jam "pirk dramblį", o jis man "pati pirk, aš jų nenoriu". Bet, kad ir kaip stengiausi, man nepavyko geruoju susitart. Tada ėmiausi šantažo. Sakiau, kad prašysiu draugės nupirkt ir vistiek turėsi nešiot! O mano brangusis šaukė "aš ne gėjus!"

Galų gale dėl šventos ramybės sakė: "ok, užsisakysiu, tegul guli spintoj". Ir jam pasisekė! Nepavyko užpildyt internetinio užsakymo (ir tai buvo paskutinė diena kai tai buvo galima padaryti), nes išmesdavo užrašą "klaida"! Et! Iki šiol negaliu patikėt, kaip taip ir sutapo... Nu bet jis tikrai stengėsi, nebegalėjau pykti...
Karo kelnės


Štai ir mano numylėtos kelnės, kurių, per dideles kančias, man vistiek nepavyko parvilkt į namus... Manau, kad daugeliui vyrų toks stilius visiškai nepriimtinas. Netgi mano brolis, pamatęs mane su panašiom kelnėm slampinėjant po namus, sakė: "į žmones taip neik" ;)







Ojėzusmarja! Ar tikrai taip blogai? Use your imagination! Tai tada pasipylė įvairūs įrodymai kaip vaizduotė toli gali nešti, ir kaip tos kelnės gadina nuostabų kūno sudėjimą, žodžiu figūrą išdarko negrįžtamai... "ir geriau į žmones taip neiti" ;)

Paveiksliukas iš čia
Paveiksliukas iš čia











"Man patinka, kad tu man išrenki rūbus, bet šitų kelnių aš tiesiog negalėsiu nešiot..." Ir dar prisiminęs klausė: "O paprastų kelnių ten nėra? Noriu normalių kelnių, su aptemptu užpakaliuku!"

One Day / Reckoning Song (Wankelmut Remix) by Asaf Avidan on Grooveshark

2 komentarai (-ų) :

Agnietė rašė...

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/22693_10151188090489788_2144898170_n.jpg

čia labai į temą :)

ramunia rašė...

:DDD nu jo, nelabai autorius mėgsta tų kelniuočių maniškių...

Rašyti komentarą