šeštadienis, sausio 25, 2014

Gimtadienis tai šventė nuostabi

Šiam gimtadieniui sausinukas sniego nesulaukė, bet gal ir gerai, nes jau narcizai per sprindį iškišę nosis iš žemės, sušaltų. Tik lapkričio mėnesį sodinti svogūnėliai nueitų šuniui ant uodegos. Pavasaris pamažu atsėlina į Briuselį, džiugina.

Gimtadienį pradėjau prancūzų egzaminu. Gera pradžia - pusė darbo. Tikiuosi bus geri rezultatai, nes mokytojui padovanojau savo keptą sausainį... Mano suolo draugas iš Čilės paklausė kodėl aš dovanoju sausainį mokytojui? Bet aš pajuokavau, kad mano gimtadienio proga. Gerai, kad turėjau daugiau sausainių įsidėjus, dar keliems mokiniams užteko. Sausainiai buvo su kanapėm. Aš nevalgiau. Tikiuosi kitų rezultatams įtakos kanapės neturės. Nors pastebėjau egzamino metu, kad kai kurie negirdi mokytojo nurodymų. Laukiu rezultatų.

Gimtadienio išvakarėse pradėjau gauti gimtadienio sveikinimus. Malonu vienok. Pirmiausia į paštą atėjo sveikinimas iš vieno mano mylimiausių SPA centrų Thermae, kuris mane kviečia ateiti į pirtis nemokamai, ir kad nebūtų liūdna - atsivesti tris savo draugus už trečdalį kainos! Yee! Pasinaudosim. Laiminga nuėjau miegot.

Beautiful world (official video) by Anya on Grooveshark

Rytą man rodos visa Woluwė buvo informuota, kad Rusnės mamos 36-as gimtadienis šiandien, nes kažkas paskubėjo kiekvienam sutiktam pasigirti "Ar tu žinai, kad mano mamos gimtadienis šiandien? Jai 36-i. O tu žinai? O tu?" Tada pasipylė sveikinimai ir skambučiai, o jau facebooko tai net skaityt nespėjau... mano siena buvo smarkiai aprašinėta, pabaigiau skaityti tik vakar. Ačiū.

Mano namai kvepia gėlėmis. Dovanoms nuo draugės Rūtos gavau didžiulę lėkštę mamutui ir veidrodinę sagę "Lietuva". Nežinau ar čia Julius Bucelis darbas, bet kažkas panašaus į tai. Žiūrėdama į Lietuvos formos veidrodinę sagę galvojau "Ar tu matai save Lietuvoje?" Matau. Puiki koncepcija!

Vaikai pripiešė sveikinimų ir apipylė bučiniais, o vyras grįžo nešinas puokšte gėlių, šokoladu ir eilėraščiu atmintinai. Prižadėjo nusivesti į filmą ir pietaut. Dar neradom laiko tam...

Nors šventės švęsti jau didelio poreikio nebėra, bet nerūpestingai su draugėmis paplepėti prie kavos puodelio visada smagu. Be abejonės, populiariausi buvo mano sausainiai su kanapėmis. Kad jau taip, tai įdėjau tokių sausainių ir kaimynams, kurie pas mane atėjo mano gimimo dieną karštu štrudeliu nešini. Panašu, kad jiems buvo didesnis siurprizas mano gimtadienis, nei man jų atėjimas.

Kitos dienos rytą man skaudėjo galvą, bet gal po didelių įspūdžių su draugėmis J.Y.S.K.D. libanietiškame restorane Maza'j (Auderghem). Daugiau žvaigždėtų Belgijos restoranų galima rasti pas Rūtą tinklaraštyje "Briuselio kopūstai". Pats Maza'j mums patiko, nors pamatę pirmą porciją pamanėm, kad bus iš tikro mažaj... bet paskutinis grilintas šašlykiukas su vištos krūtinėle taip ir liko neįveikti. Viskas buvo ir skanu, ir įdomu paragauti (išskyrus žalios mėsos avienos gabalėlius be prieskonių)... Gal už juos ir gavo žvaigždutę, bet aš neragavau. Įdedu keletą foto iš mūsų meniu, kuris kainavo 35 eur vienam (paskutinėje foto desertas).

Taigi vėluoju su padėkomis, bet labai dėkinga kiekvienam atskirai nepatingėjusiam palikti antspaudo mano gimtadienio dieną!
Visur kur matote balta - sūris (keptas, trintas, suktas ir pan.) plius avinžirniai, baklažanas ir pan.
Lęšių užkandis su kažkokiu libanietišku vaisiumi (keistas, saldokas patiekalas)
Labai skanios salotos (su pomidoriukais, petražolių tuntu, kuskusu, citrina)
Avienos pjausniukai (neragavu, nes šiaip vengiu žalios mėsytės)
Vištienos krūtinėlė ir  jautienos šašlykiukai - très bon, bet neįveikėm.
Desertas ir t.t.


5 komentarai (-ų) :

Jurga rašė...

ir visą tai turėjot įveikti?... daugoka.

ramunia rašė...

čia kai kas buvo pasidalinimui, kai kas vienam, bet visumoj buvo šiek tiek per daug ;)

Rūta rašė...

Žinok, neberadau pakuotės - bet galėsiu pasiteirauti, kas tos "Sunshine Lithuania" autorius. Gali būti, kad tikrai Bučelis.

Kaip man patiko Tavo gimtadienio istorija - svarbiausia, kad Rusnė pasirūpino žinios sklaida :)

Brolis rašė...

Sita,sita....jau buvau suformulaves kalba, bet. Nezinau kaip tai tau gaunas, bet idomu skaityt nuo pradziu iki galo. Kokiam Styvenui Kingui duok zinot, kad nori perimti estafete. Atrodai puikiai. Myliu, buciuoju, pasiilgau . P.S. o as vakar bandziau sraigiu keptu pirma karta. hehe. keista, bet skanu. Pas mus cia dabar "restaurant week", tai galim nueiti i aukstesnes klases restoranus pabandyt ka jie ten kepa su nuolaida:). pas mus pavasaris dar netoli. Ryt nakti zada -37 C. Masina uzsikurs nebent uzmesciau degancia padanga is vakaro.

ramunia rašė...

tai ačiū už komentarą broli, tikrai jaučiuosi pakylėta, kad taip įvertinai mane :* dėl to dar smagiau rašyti bus ;) o tu jau turėsi turėti laiko skaityti :)))

ooo... minusiukas rimtas! Pas mus irgi žiauriai atšalo. Naktį - 2 :) Užsikuriam mašiną be vargo. Nebent mašinos nerastumėm iš ryto, tada jau būtų bėda.

O sraigės tai mano vienas mėgstamiausių patiekalų! Labai patinka. Džiugu, kad paįvairinate kasdienybę mažais "niekučiais", t.y. valgymu pas didžius restoranų šefus. Užpavydėjau...

Rašyti komentarą