pirmadienis, rugsėjo 26, 2011


Visi nuo kažko pradeda. Aš pradėsiu nuo to, kad jaučiu kaip atrandu ramybę. Blaškiausi nesurasdama vietos kur ir kaip tą blog'ą įkurdinti. Visi moka, gali, o aš neprisiruošiu. Neramu. Peržiūrėjau milijoną variantų, skaitau ne vieną mano manymu tobulą blogą, kur mintys liejasi viena po kitos, o aš sėdžiu ir nieko nedarau. Neramu. Na, galų gale pagalvojau, kad reikia suimti save į rankas ir nors kažką paskrebint, gi galiu! Tik pradėti reikia.

Visų pirma pavadinimas. Reikia rašyt, o aš neapsisprendžiu kaip jį noriu vadint. Čia panašiai kaip ir su vaiko vardu... rodosi visi gražūs, bet kai savo vaikui renki, nei vienas netinka. Bet ir laukt negalima ilgai (čia kai aplanko nerimo jausmas, kad pavadinimą užgrobs kas kitas).... imu "Inkliuzai" - visa kas sustingsta laike. O kitaip - gražios akimirkos.

Norėčiau rašyti apie gražius dalykus: kas mane žavi, kas palieka įspūdį, kas tą akimirką užfiksuota. Mėgstu fotografuoti, kurti, o čia erdvė improvizuoti raštu, žinoma su vaizdinėmis priemonėmis.

0 komentarai (-ų) :

Rašyti komentarą