antradienis, lapkričio 15, 2011

Vaya Con Dios - "Time flies". Pataikė mano skoniui šį vakarą. Įsijungiau. Klausiau. Dar ir dar kartą... Sena, girdėta, kažką mena, kažką labai labai gero, taip ir norisi šokt iki išsitaškymo. Mmmm... sukuosi po kambarį, kur ten galima šokt ant baro??? ATEINU!!!

7 komentarai (-ų) :

RIMA rašė...

Man nepatinka dainos,kuriu zodziu nesuprantu!!!!!!Ir dainininke ne mano skonio.Fui ir suo kaip Antaninos Bite!Mena kazkokia senove....(gal del to ,kad pati niekad nedainuoju..... tik kritikuoju):::((((

Rūta rašė...

Matei Briuselio atomiumo fotkę klipe? :)

ramunia rašė...

Man tai niekas nesvarbu jei daina patinka ;) Nesvarbu zodziai, svarbu garsas, ritmas, nezinau dar kas, bendras vaizdas ;) Bet siaip pirmi zodziai + muzika - mirk vietoj, lydausi ;) o ta bobute tai man visos dainos zavesys, tokia senoviska madam su suniuku, viltim, prisiminimais, laikas bega pro sali, tik nera kaip vidine ramybe nusipirkt... kazkas panasaus apie ka daina, mama ;)

gi ir pastabumas tavo Ruta! ;)

Jurate rašė...

na tai ieskom baro kur ant stalu galima sokti ir lekiam! ;)

RIMA rašė...

Joooooooooooo......atsidusau

ramunia rašė...

tas vienas geras strakalas kur prie lango šokinėja ;DDD irgi kažką primena ;) Jūrate, lekiam :)

Ginta rašė...

Gaila, tik šiandien atradau šį įrašą.. Nerealiai, negaliu atsiklausyt.

Rašyti komentarą