sekmadienis, balandžio 22, 2012

Cigaretė ir aš

Visą savaitgalį mintyse skamba Princess Chelsea - The Cigarette Duet. Šeimyninė drama apie rūkymą. Moteris rūko, vyras bando ją atkalbėt. Tema - sena kaip pasaulis. Mane labiausiai žavi balsų kontrastas, net nebūtina suprast apie ką daina.  Norėjo pateikti kasdienę atkalbinėjimo rutiną!? Šios dainos klausyčiau ir klausyčiau... Manyčiau, kad įrašas darytas prieš kokį gerą dvidešimtmetį, bet pasirodo albumas išleistas tik 2011 metais.
Aš nerūkau.
Bandžiau.
Dar kartą bandžiau.
Tikrai bandžiau.
Vos neuždegiau stogo rusenančia cigarete.

Nepatiko.
Nesupratau.
Neįvertinau gal naudos!?
Tada mečiau.
Visai taip paprastai ir mečiau.

Savim didžiuojuosi, kad nesivaikau mados ir laimingai gyvenu toliau.


Princess Chelsea - The Cigarette Duet

It's just a cigarette & it cannot be that bad
Honey don't you love me and you know it makes me sad?
It's just a cigarette like you always used to do
I was different then, I don't need them to be cool

It's just a cigarette and it harms your pretty lungs
Well it's only twice a week so there's not much of a chance
It's just a cigarette it'll soon be only ten
Honey can't you trust me when I want to stop I can

It's just a cigarette and it's just a Malboro Light
Maybe but is it worth it if we fight?
It's just a cigarette that I got from Jamie-Lee
She's gonna get a smack and I'm gonna give you three

It's just a cigarette and I only did it once
it's only twice a week so there's not much of a chance
It's just a cigarette and I'm sorry that I did it
Honey can't you trust me when I want to stop I can

4 komentarai (-ų) :

mama rašė...

NEŽINOJAU.....būtum lupt gavusi:::)))

ramunia rašė...

:))) tai, kad ir nebuvo ka pasakoti :) visi pabando manau, anksciau ar veliau... patinka arba ne, as turejau nerukancius tevus - puikus pavyzdys, manau :)

Vilma Kr. rašė...

na, aš irgi esu bandžius, po to tas pabandymas užtruko, kuris virto pabandymu mesti, laimei - pamečiau sėkmingai ir daugiau nenoriu. :) Beje, mano tėvai irgi nerūkantys, kas buvo puiki priežastis slėpti, nes kitaip būtų dvigubai prastai. :D O daina tai tikrai labai liux, smagi. :) Tik man keista, kaip čia atsitiko taip, kad moterys dabar pradėjo daugiau rūkyti nei vyrai.

ramunia rašė...

oi, čia labai opus klausimas... manau pagrindinė merginų priežastis, kad cigaretės 'kūdina' :D vietoj bulkutės gali patraukt dūmą. Aš jau nebesiryžtu kažką atkalbinti ar nuteikt prieš ar už rūkymą, nes bet koks 'prieš' reiškia laviną paaiškinimų kaip tai gerai nuteikia, lengvina bendravimą, skatina pažintis ir pan. Bet tai kaip čia šito nesugalvoja pakeist puodeliu arbatos? ;)

Kas svarbiausia man kaip nerūkančiai:
1. dėl to turiu sveikesnius vaikus;
2. radau nerūkantį vyrą ir dėl to nekyla konfliktų "tu mesk rūkyt";
3. rūkantys draugai man netrukdo, bet tokių labai nedaug turiu (gal 2);
4. manau, kad dėl plaučių ir burnos vėžio tikrai nemirsiu ;)

Rašyti komentarą