sekmadienis, balandžio 15, 2012

Kad tik taip ir būtų! ♥

Svajoja apie ateitį

- Mama, o kur tu susiradai savo tėtį?
- Tavo tėtį? Savo vyrą?
- Ai jo, mano tėtį.
- Lietuvoj radau, kai studentai buvom.
- Aš irgi Lietuvoj ieškosiu, nes man Lietuva labai patinka.
- O kaip tu susiradai neseną vyrą?
- Nežinau, ir aš buvau jaunesnė, tokį įsimylėjau.
- Ai, aš irgi, kokį įsimylėsiu - tokį susirasiu.

Kad tik taip ir būtų!

7 komentarai (-ų) :

DaMy rašė...

As siandien labai jautri, verkti norisi tokius dialogus skaitant!

Agnietė rašė...

Oi tas mūsų Rusniukas :)))) Bučkis :*

ramunia rašė...

Romantikė Rusnė, ne kitaip. Jinai, man rodos, jau dabar aiškiai matosi, kad bus šeimos žmogus. Sakė, kad norėtų 4 vaikus turėt, kurių netgi vardai jai aiškūs: Širdelė, Drugelis, Kaspinėlis ir dar nepamenu... tikiuosi dėl vardų persigalvos :D

O dėl to klausimo kaip aš radau neseną savo Nerijų, tai klausiau ar ir jinai norės neseną rasti vyrą? Tai sakė nebūtinai neseną, kokį mylės gi! :)

mociute ir bocius rašė...

Juokas su ašarom:::)))

Ernesta rašė...

Ramune, taip svajingai,kad net pavydu vaikams jų minčių,emocijų :)Taip gražiai,šiltai iš pačios širdelės gelmių :)
Prisimenu pasakojimą apie neskanų slieką :)vakar Vakarė nuorūkas rinko-tik atimi vieną,žiūrėk,jau kitą griebia. Sakiau reiks parką švarint ar ką :)Po kiek laiko žiūriu kažkas burnoj-sakau spauk-o ten nuorūka...na galvoju geriau jau sliekas būtų :)))

ramunia rašė...

ou nou! :D Žinai, sliekas gal tikrai geriau... veu, bet kokiu atveju :D

Rūta rašė...

Svajonėlis ;)

Rašyti komentarą