šeštadienis, kovo 16, 2013

Garbanotas bosistas

Išgirdus dainą "Oh, my brother" susidomėjau kas ją atlieka!? Pradėjau ieškot, žinoma, tarp užsienio atlikėjų, bet Youtubė nieko gero nerodė, tiksliau neradau to, ko ieškojau. Ogi, paskui, paaiškėjo, kad ne užsieny reikia talentų ieškoti! Čia gi - lietuviai! Labai patinka! ;)

Atradau juos Vilmos ir Agatos pagalba (ačiū joms), ir tik dabar pradedu klausytis "Garbanoto bosisto".

Kol kas mano mylimiausi:







Ir dar labai geru žodžiu norėčiau paminėti "Vilnius Temperature" montažus. Tai muzikinis blogas. Labai skoningai nufilmuoti ir sumontuoti pasirodymai. Taip meniškai, kad žiūrėčiau ir žiūrėčiau - Bravo! ♥




7 komentarai (-ų) :

Nerijus rašė...

super , atradimas. Cia toks indie, kuris dabar ant bangos pasaulyje, turetu sansu ir sita chebra isplaukti placiau.

rimantas rašė...

man patinka

ramunia rašė...

indie jau mano Nerijus seniai atradęs, ir aš susipažinus ;) tik iš esmės ta indie (nuo žodžio, pasirodo, independent music) yra labai įvairaus stiliaus ;) mes klausomės kartais muzikos per http://grooveshark.com/ - ten nusistatant turn radio on->indie. O tada jau išgirsti visokiausių dainų, kurios matyt ir priskiriamos tam indie stiliui. Nors tai net pusiau tik stilius. Tiksliau dainos, kurios nepriskiriamos jokiam kitam stiliui (nei rock, nei pop, nei metalui ar pan.) - indie. Ir man patinka! Nors dar labai mielas stiliukas man regi :)

ramunia rašė...

Rimantai, negaliu patikėt! :)

Anonimiškas rašė...

Cool. Man netgi labai patiko :)

ramunia rašė...

Džiaugiuosi anonimiškai ir aš ;) aš vis dar tebeklausau ;)

Eugenija rašė...

wow, Ramune! jega tie berniukai. Turetu jie i tarptautine rinka iseit butinai. Jei bendziams i rankas nepaklius ;) joke.
Laaaabai patiko

Rašyti komentarą