ketvirtadienis, birželio 21, 2012

Семён Слепаков - komediantas, prodiuseris, tekstų autorius ir dar bala žino kas.


Семён Слепаков išgarsėjo kaip КВН komandos "Сборная Пятигорска" kapitonas. Jei neteko matyti šių laidų, būtinai, esant progai, pažiūrėkite. 2004 metais jų komanda tapo "Высшая лига КВН 2004" čempionais. Dabar Семён'as prodiuseris, scenaristas, aktorius, bardas, ir dar bala žino kas - žmogus talentingas, jo siekiai nežinomi. O labiausiai Семён'as savo jumoro jausmu ir balso tembru primena mano brangiausiąjį, todėl taip ir girdžiu mūsų pokalbius, чисто гипотетически...

Dainos įrašas apie tai, ko 'šiaip' nepasakytum vienas kitam ;) Labai smagus, tiems kas supranta rusiškai.


P.S. Ir ta moteris man labai graži, mylėčiau.

Turi storą jumoro jausmą vaikinas. Talentas, negaliu atsigėrėti. Romantiškai.

   
Ši dainelė tokia apie teisybę Rusijoj, o gal net ir daugelyje labai savim pasitikinčių šalių :)


Ir dar daug daug dainų, tekstų nuotaikai skaidrinti. Pasidalinau paskutiniais žiūrėtais, o jūs jau pasirinkite pagal savo skonį. Progai pasitaikius mielai nueičiau į jo koncertą. Smagaus žiūrėjimo.


3 komentarai (-ų) :

Egle rašė...

Super! Man tikrai labai patiko. Kazkodel as jo nezinojau.

ramunia rašė...

man jis žinomas iš КВН, labai geras šou :D kažkaip lietuviai nepadaro tokio lygio žvaigždžių nors tu ką... man jis savo jumoristiniais tekstais - šių laikų Vysockis.

Eugenija rašė...

bet tikrai i Nierkos balsa panasu!
Labai geri kurinukai. Aciu.

Rašyti komentarą