trečiadienis, birželio 20, 2012

WC

Šiuo metu didžiumą savo laiko praleidžiu WC. Viskas gerai. Tiesiog mūsų mažoji Gintarė mokosi eiti į tualetą. Nėra baisiai nuobodu, nepagalvokit. Bėgam bėgom, gi žiauriai smagus užsiėmimas, o aš jau iš paskos lekiu su susižavėjimo pilnu veidu. Šiaip tai puikiai jai sekasi, tarytum viską jau senai mokėtų, bet taip paprastai, kad atsisėstų ir atsikeltų - nebūna. Gerai dar laikraščių neskaito...

- Mama, če (reiškia atsisėsk šalia ant vonios krašto);
- Če mmm (reiškiasi man reikia padėt savo delnus jai ant kelių);
Aš tik padedu ir:
- Ne. (nuimti rankas nuo jos kelių);
- Če (padėti man ranką jai ant galvos);
- Gerai gerai, taip gerai? - klausiu.
- Ne.
- Če (reikia dabar jau už rankos palaikyti);
- Ne...

Pradeda man atsibosti.

Sakau:
- nu jau?
- ne.
- na, gal jau???
- ne.
- kai bus 'jau' pašauksi!
- ne.

Sėdim laukiam... kol ateis noras nulipti nuo klozeto. Ir taip kasdien :)

Ai, pala, nebegaliu rašyti, vėl 'einam į tualetą'...

5 komentarai (-ų) :

Elita rašė...

Auksine tavo kantrybe :)

Renata rašė...

tau bus atlyginta :) pasiūlyk prizą už rezultatą- kokį mini saldainiuką- pas mus itin veikia šitas šposas :) nesedės gal per ilgai taip pat, nes juk reikės nueiti ir iš dideeeelio indo išsitraukti sau siurprizą

Virginija Petrušonė rašė...

Sekmes besimokant :))))

mociute ir bocius rašė...

::::))))

Ceslava rašė...

sportas mamai :D

Rašyti komentarą