sekmadienis, vasario 19, 2012

Mano mamos mezginukai ir mergaičių fotosesija

Ilgais žiemos vakarais, kai daugiau laiko saviraiškai ir rankdarbiams,  mikliai virbalais siūlą už siūlo dėlioja mano mama. Vasarą, kai visokių darbų daugiau, virbalus deda į šoną, o vat žiema - tas metas, kai šalčio prispirti norim susivynioti į kokį pleduką, skraistę ar megztuką... Ir vis paklausia: ko dar norėčiau, kad numegztų? O aš vis užsiprašau ko nors, ir taip su laiku gavosi visai padorus mezginių rinkinukas, kuriuo noriu su visais pasidalinti ir pasidžiaugti. Dėkoju savo mamai, kad didžiąją dalį savo laiko skiria mūsų, ir mūsų vaikų, gerovei.

Mano mama, Aš ir Tėtis, su mamos mezginiais
Kiauraraštis - mano mamos mėgstamiausias stilius. Gal taip greičiau mezgasi?!? Man ir šalikėlis 'gera' plius 'bloga' akis - iššūkis! O čia įmantriausi raštai! Ir dar jei įsivėlė klaida, tai patikėkit, išardo pusę mezginio, nors tos klaidos ten nebūtų niekas pastebėjęs... sąžininga moteris!

Ši skraistė pirmoji kurią gavau dovanų

Juodoji atkeliavo mano gimtadieniui
Nuostabioji alyvinė


































Nuo pat mažens mama lepindavo savo nėriniais tiek mane, tiek brolį, tiek pusbrolį, kuris dažnai drauge leisdavo su mumis atostogas. Turėjom dideliausią pasirinkimą įvairiausių megztukų, o šaltu metu užsidėjus vilnones kelnes ir speigas būdavo nebaisus. Atsimenu, kaip mes dar vaikystėje augindavome tokius ilgaplaukius triušius, iš kurių vilnos mama megzdavo kepures, ir mes tokie visai dar maži pypliai atrodėm tarsi pūkuoti viščiukai. Kaip man patiko tos kepurės: paprastos, bet tokios mielos mielos... bet triušių era baigėsi kai juos pabėgusius sugaudė mūsų šuo (gerais ketinimais žinoma, tik paspaudė kaklą per daug :))

Mergaitėms megztos irgi labai patinka - Rusnė vis keičia tai vieną, tai kitą, kuri jau tą dieną mielesnė būna.

Pūkuotoji ir šalikas ilgasiūlis













Baltoji blizgioji - Fėjos, kaip Rusnė ją vadina










Pumpurėtoji boružėlės


















O avių bandos kokios būdavo! Nuo vieno drūto avino net esu gavus smūgį per sėdimąją, iki šiol atsimenu kaip guliu po nokauto... Labai įdomu būdavo kirpti avis: po vieną atsivesdavom į namus ir su specialiom žirklėm guldydavom avių kailinius ant grindinio, o paskui tokias pusplikes paleisdavom atgal į bandą. Juokinga būdavo, kaip jos baidydavo likusias avis, kurios išsižiojusios lėkdavo šalin nepažinusios savo giminiečių. Turėdavom tokį senovinį ratelį, na mes žemaičiai jį 'kalvaratu' vadiname iki šiol, kurį mano vaikai dar pamina pėdalą grįžę pas močiutę. Esu vilną verpusi, nors tai būdavo mano prosenelės užsiėmimas, bet leisdavo pabandyti. Taip su broliu besimokydami 'verpti' esam ne kartą supynę siūlus. Bet kaip ten bebūtų, vilnos pas mus niekad netrūko. Todėl ir dabar labiausiai vertinu šiltą vilnonį megztinį, kojines ar pirštines, su kuriais žiemą nepražūsi.

Vilnonė liemenė ir blauzdinės - nepakeičiami dalykai žiemą


Mano tėčio padarytos medinės sagos - darbas sutartinis




























Šiuo metu mamos užsiprašius esu ilgo šilto vilnonio megztuko - laukiu nesulaukiu siuntos! Nors aišku žiema jau gal nebebus baisiai šalta, bet užtat kitos ramiai sau lauksiu :)

Manekenė - irgi darbas!












Rusnė paprašyta pozuoti mielai sutiko man padėti... tik žinia, manekenės darbas irgi yra darbas. Po kažkelinto kadro jau ir prisėst užsimanė, ir kreiva šypsena išlysdavo veide. Fotosesija atsigavo kai Gintarė kitame kambario gale baigėsi pati matuotis visas atneštas mano skraistes ir galų gale užsimanė irgi papulti į kadrą. Kad ir kiek mes prieštaravom ir prašėm truputį pasitraukt, bet visgi Rusnė buvo nustumta nuo kėdės, o ten užsilipusi mūsų mažulienė demonstravo savo sugebėjimus mimikoms ir storą pilvą.

Linksmiausi fotosesijos kadrai, kai panoro fotografuotis ir Gintarė









Daugiau mamos mezginių "Mamos Rankdarbių" albume.

9 komentarai (-ų) :

RIMA rašė...

Labas.Net pati nustebau...daugoka tu mezgineliu! Aisku noretusi,kad dar daugiau butu... tai malonus darbas, raminantis,uzkreciantis. Tetukas padare svarkui sagas...bandysim siust( jei nevirsys 2 kg ;;)).O kepuryte "MESKIUKAS "Agnietes darbelis...Rusniukui labai jau norejosi pademonstruot::)) Noreciau megzt ivairiaspalvius rastuotus mezginius.Bet kaip Ramune sako...kuo daugiau skyliu ,tuo idomiau. Linkiu sekmes visoms pabandyti...:::)))

auksažvynė rašė...

Oii kokie gražūs darbai...:) Pasaka:)
Man labai patiko Rusnytės liemenė su kapišonu ir medinėmis sagomis:)

Rūta rašė...

Aha, ta liemenė - taip klasė, kaip tėčio megztinis. Auksarankė Tavo mama.

O Jūsų mažulienė labai gerai ten įsipaišius į antrą kadrą, ypač su storu pilvu :)

ramunia rašė...

Ačiū merginos labai už įvertinimus :) manau ir mano mamai bus labai malonu paskaityti jūsų gražų žodį ;)

Akvile rašė...

Man labai grazu, miela, jauku.. ir nepasiekiami toliai - as tik supainioti siulus moku :D
Linkejimai auksiniu ranku mamai ir nagingam teciui - beje, toje retro nuotraukoje abieju veiduose matau tavo bruozu ;)

RIMA rašė...

ACIUUUU ....visoms ivertinusioms mano triusa.Kai prigausiu laiko nufotkinsiu kitus savo darbelius::)) ivertinimui.Tikrai ,merginos, esu labai pamaloninta, nors manau visos turit kuo pasidziaugt ir as kartu su jumis dziaugiuosi

Virginija Petrušonė rašė...

labai grazu :) o tas megztukas su medinem sagom - mmmmmm, super :) ach, kad buciau mazesne.. tikrai prasyciau is Rusnytes pasiskolint :D

O paskutine nuotrauka - :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD negaliu nustot ziuret ir juoktis :D Gintaryte :**

Rimgailė rašė...

Aš ir norėčiau tokios siuntos, ypač tokios siuntos džiugina tokiu laiku. :)

ramunia rašė...

Ačiū Rimgaile. Tikrai pats metas dabar jau žvalgytis kur suslėpti tie šiltutėliai minkštutėliai iš po vasaros ;)

Rašyti komentarą